Pojištění zásilky řeší zákazníkovi nebo spotřebiteli komplikované situace způsobené chybou dopravních společností. Zboží vám rychle vyměníme bez nutnosti zdlouhavé oficiální reklamace.
Pojištění vám skvěle poslouží v případech, kdy si poškožení zboží všimnete až po rozbalení zásilky. Dopravní společnosti můžete nahlásit poškození zboží do 3 dnů od jeho převzetí. Tím začíná zdlouhavý proces oficiální reklamace a 30denní lhůta prokazování, jak k poškození zboží došlo.
Pokud se ale rozhodnete pro službu Pojištění zásilky, je vám OBRATEM ZASLÁNO NOVÉ ZBOŽÍ. To znamená, že nedochází k jakémukoliv prodlení (obchod čeká na vrácení zboží, následuje řešení reklamace a případné čekání na vrácení kupní ceny).
Náhradní zboží vám zašleme obratem i v případě, že dojde k oficiální ztrátě ze strany dopravce. Veškerou komunikaci s ním v takovém případě vyřídíme my.
Naše služba navíc umožňuje řešit poškození způsobené přepravou i několik měsíců zpětně. Navíc garantujeme, že reklamaci vyřešíme za vás, a nebudete s ní tak mít žádné starosti navíc.
Věříme, že službu zákazníci ocení nejvíce v hlavní sezóně přezouvání pneumatik. Každý totiž potřebuje přezout co nejdříve a má také objednaný závazný termín v pneuservisu.
Právě zrádné počasí v kombinaci se zákonným termínem výměny pneumatik znamená kritické období. A případná chyba na zásilce nebo její prodlení může zákazníkovi způsobit nečekané komplikace a další náklady. Ty pak násobně převyšují cenu nabízené služby Pojištění zásilky.
Využití této služby je zcela dobrovolné. V případě, že zákazník službu nevyužije, nebudou tím jakkoliv dotčena práva spotřebitele, dle zákona (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a směrnice Evropského parlamentu a Rady o právech spotřebitelů).
Okamžité plnění služby je závislé na skladové dostupnosti produktu, případně je vždy obratem řešena adekvátní náhrada.