Proč nejde platit online? Nejčastější důvody


1. Nedostatek finančních prostředků na účtu Disponibilní zůstatek na účtu je menší než celková částka za zboží v košíku.

2. Karta není povolena pro internetové platby

  • Tento problém je častý u nově vydaných karet. Pokud obdržíte od banky novou kartu, zkontrolujte si ve vašem internetovém bankovnictví, že má vaše karta povolené internetové platby. Pokud ne, platby si v bankovnictví povolte, případně kontaktujte vaši banku.

3. Překročení limitu vaší karty Pokud máte na vaší kartě nastavené limity pro internetové platby a tento limit překročíte, banka platbu zamítne.

  • Na kartě mohou být nastavené tyto limity: a) objemové – maximální povolená částka za jednu platbu, nebo b) denní finanční limit na uskutečněné transakce na počet plateb – povolený počet plateb za jeden den. Prosím, upravte si tyto limity ve vašem bankovnictví, a platbu zkuste znovu.

4. Platnost karty vypršela S kartou, které vypršelo datum expirace (datum expirace najdete na vaší platební kartě), nezaplatíte.

5. Chybně zadané údaje na kartě Chybička se vloudí a vy špatně opíšete některý z číselných údajů. Nejčastěji je problém s:

  • Číslem karty - pole "Číslo vaší karty:"
  • Platností karty - pole "Platnost karty do:"
  • Ověřovacím CVC kódem - tzv. CVC kód je 3-místné číslo, které najdete na zadní straně karty v bílém podpisovém proužku.
  • Kódem 3D Secure, který zasílá vaše banka, jedná se o jednorázový kód, který zasílá banka svému klientovi na telefonní číslo. 3D Secure je vnímána jako vyšší ochrana pro platby na internetu. Bez něj se platba neuskuteční.

 

 

Informace na platební kartě

Popis údajů na kartě (obrázek výše), které je nutné doplnit do platební brány (obrázek níže) při platbě kartou.

Pole pro online platby

Poznámka: Pro povolení plateb na internetu a nastavení ověřování 3D Secure kontaktujte prosím zákaznickou linku své banky.

Košík 0 Kč

Nákupní košík je prázdný.