Možnosti platby


Platební metody

V našem e-shopu si můžete vybrat z následujících způsobů platby:

  • Dobírka: Zboží je doručeno kurýrní službou a platba probíhá v hotovosti při převzetí na fakturační nebo doručovací adrese uvedené v objednávce.
  • Převodem: Pro ověřené klienty a státní instituce nabízíme platbu na fakturu (převodem), která má splatnost 14 dnů. Tuto platební metodu mohou využít klienti, kteří u nás pravidelně nakupují nebo jsou státní instituce.
  • Platební kartou: Při osobním odběru je možné využít platby kartami VISA, VISA Electron, Master Card, Master Card Electronic, Maestro.

Platební metody realizované přes PayU a GP webpay

eKonto (Raiffeisenbank): On-line platba je dostupná pouze pro majitele eKonta u Raiffeisenbank (bývalá eBanka). Po úspěšné platbě je částka okamžitě připsána na náš účet. V případě, že nedokážeme dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.

Platba 24 (Česká spořitelna): On-line platba je dostupná pouze pro majitele účtu u České spořitelny. Po bezchybném průběhu platby je částka ihned připsána na náš účet. Pokud není možné dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.

Mojeplatba přes Komerční banku: On-line platba je dostupná pouze pro majitele účtu u Komerční banky. Po bezchybném průběhu platby je částka okamžitě připsána na náš účet. V případě, že nedokážeme dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.

Platba GE Money Bank: On-line platba je dostupná pouze pro majitele účtu u GE Money Bank. Po bezchybném průběhu platby je částka ihned připsána na náš účet. Pokud není možné dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.

Platba pomocí mPeníze přes mBank: On-line platba je dostupná pouze pro majitele účtu u mBank. Po bezchybném průběhu platby je částka ihned připsána na náš účet. V případě, že nedokážeme dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.

Platba přes Fio bank: On-line platba je dostupná pouze pro majitele účtu u Fio banky. Po bezchybném průběhu platby je částka ihned připsána na náš účet. V případě, že nedokážeme dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.

Platba platební kartou: Zajištěná (3D-Secure) platba kreditními kartami VISA a MasterCard. Po bezchybném průběhu platby je částka ihned připsána na náš účet. V případě, že nedokážeme dodržet dodací lhůtu, zákazník má právo na okamžité vrácení platby na účet, ze kterého byla provedena platba. Zboží je odesíláno po připsání platby na náš účet.


O platební bráně GoPay

S použitím platební brány GoPay zajišťujeme výše uvedené platební metody. Tato platební brána je provozována společností GOPAY s.r.o., která je českou firmou držitelem povolení od České Národní Banky (ČNB) a podléhá přísné regulaci této bankovní instituce.

Při platbě prostřednictvím platební brány GoPay jsou všechny informace přenášené mezi stranami zabezpečeny šifrováním 128-bit SSL/TLS. Pneumatiky.cz získává pouze výsledek transakce a nezískává žádné údaje o platební kartě. Díky pravidelným bezpečnostním auditům je zaručena ochrana vašich citlivých údajů a minimalizuje se riziko, že by padly do rukou třetích stran.


Nejčastější důvody, proč nejde zaplatit on-line:

  1. Nemáte dostatečný zůstatek na účtu
    Disponibilní zůstatek na účtu je menší než cena vybraného zboží
  2. Vaše karta nemá povolené internetové platby
    Tento problém je častý u nově vydaných karet. Pokud obdržíte od banky novou kartu, zkontrolujte si ve vašem internetovém bankovnictví, že má vaše karta povolené internetové platby. Pokud ne, platby si v bankovnictví povolte, případně kontaktujte vaši banku.
  3. Překročení limitu vaší karty
    Pokud máte na vaší kartě nastavené limity pro internetové platby a tento limit překročíte, banka platbu zamítne. Na kartě mohou být nastavené tyto limity: objemové – maximální povolená částka za jednu platbu, nebo denní finanční limit na uskutečněné transakce na počet plateb – povolený počet plateb za jeden den.

    Limity si upravte ve vašem bankovnictví, a platbu zkuste znovu.
  4. Vaše karta expirovala
    S kartou, které vypršelo datum expirace (datum expirace najdete na vaší platební kartě), nezaplatíte.
  5. Zadali jste špatně jeden z údajů na kartě
    Číslo karty, špatnou platnost karty, ověřovací kód nebo kód 3D Secure. Chybička se vloudí a vy špatně opíšete některý z číselných údajů.

Informace na platební kartě

 

Košík 0 Kč

Nákupní košík je prázdný.