Reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání.
Jak reklamace probíhá
- Po vyplnění formuláře nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace vám zašleme e-mailem reklamační protokol.
- V protokolu vás požádáme o doplnění informací o užívání pneumatik nebo kol v provozu (typ auta, pozice pneumatiky/kola, tlak v pneumatikách atp.), které potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.
- O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme.
- V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu právo i na finanční náhradu dopravného.
Adresa k zasílání zboží k reklamaci
E-pneumatiky.cz
PROLOGIS – DC2 689
Syrovice
PSČ: 664 67
+420 547 425 372