UPOZORNĚNÍ: Nyní jsme v hlavní sezóně přezouvání a kvůli vytížení dopravců se může doručení objednávek ve výjimečných případech o 1 až 2 dny zpozdit. Děkujeme za pochopení, děláme vše pro to, abychom vám zboží doručili v termínu.

Služba Pojištění zásilky

Pojištění zásilky řeší zákazníkovi nebo spotřebiteli komplikované situace způsobené chybou dopravních společností. Zboží vám rychle vyměníme bez nutnosti zdlouhavé oficiální reklamace.

Pojištění zásilky řeší zákazníkovi nebo spotřebiteli komplikované situace způsobené chybou dopravních společností. Zboží vám rychle vyměníme bez nutnosti zdlouhavé oficiální reklamace.


 

Pojištění vám skvěle poslouží v případech, kdy si poškožení zboží všimnete až po rozbalení zásilky. Dopravní společnosti můžete nahlásit poškození zboží do 3 dnů od jeho převzetí. Tím začíná zdlouhavý proces oficiální reklamace a 30denní lhůta prokazování, jak k poškození zboží došlo.

Pokud se ale rozhodnete pro službu Pojištění zásilky, je vám OBRATEM ZASLÁNO NOVÉ ZBOŽÍ. To znamená, že nedochází k jakémukoliv prodlení (obchod čeká na vrácení zboží, následuje řešení reklamace a případné čekání na vrácení kupní ceny).

Náhradní zboží vám zašleme obratem i v případě, že dojde k oficiální ztrátě ze strany dopravce. Veškerou komunikaci s ním v  takovém případě vyřídíme my.

Naše služba navíc umožňuje řešit poškození způsobené přepravou i několik měsíců zpětně. Navíc garantujeme, že reklamaci vyřešíme za vás, a nebudete s ní tak mít žádné starosti navíc. 


 

Věříme, že službu zákazníci oce­ní nejvíce v hlavní sezóně přezouvání pneumatik. Každý totiž potřebuje přezout co nejdříve a má také objednaný závazný termín v pneuservisu.

Právě zrádné počasí v kombinaci se zákonným termínem výměny pneumatik znamená kritické období. A případná chyba na zásilce nebo její prodlení může zákazníkovi způsobit nečekané komplikace a další náklady. Ty pak násobně převyšují cenu nabízené služby Pojištění zásilky.


 

Využití této služby je zcela dobrovolné. V pří­padě, že zákazník službu nevyužije, nebudou tím jakkoliv dotčena práva spotřebitele, dle zákona (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a směrnice Evropského parlamentu a Rady o právech spotřebitelů).

Okamžité plnění služby je závislé na skladové dostupnosti produktu, případně je vždy obratem řešena adekvátní náhrada.