Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu e-pneumatiky.cz se řídí obchodním zákoníkem č.513/1991 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dále se řídí níže uvedeným nákupním řádem. **
Provozovatel internetového obchodu e-pneumatiky.cz (dále jen „provozovatel“) je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu e-pneumatiky.cz (dále jen „e-shop“) jsou uváděny včetně DPH. Pro zákazníky ze zahraničí nabízíme možnost vrácení DPH. Veškeré zboží nabízené prostřednictvím e-shopu je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů. Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku, zejména v případě nedostupnosti zboží, nebo v případě objednávek překračující běžný rámec maloobchodního prodeje. O zrušení a možnosti náhradního řešení (alternativní zboží, individuální cena) bude dodavatel předem informovat zákazníka telefonicky či emailem.
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu, zákazník má možnost vytisknout si objednávku. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
Dobírka – platba při doručení zboží kurýrní službou na fakturační, resp. dodací adresu uvedenou v objednávce řidiči GEIS, PPL, DPD, TT nebo České pošty.
Převod – zákazník bude kontaktován a informován o stavu objednávky, poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu e-pneumatiky.cz ( č.ú. 1130783044/5500), variabilní symbol platby odpovídá číslu objednávky. Po připsání částky na účet bude zboží neprodleně odesláno zákazníkovi na fakturační, resp. dodací adresu uvedenou v objednávce.
Kartou – Přijímáme platební karty VISA, Euro Card, American Express, VISA Electron, Master Card, Maestro. Bezpečnost plateb je zajištěna pomocí 3D-Secure.
Online bankovní převody realizované přes PayU – Online bankovní převody realizované přes PayU – On-line platba výhradně pro majitele účtu u vybraných bank. V případě bezchybného průběhu platby je částka ihned připsána na účet provozovatele, vedeného u PayU a objednávka ihned po tomto připsání vyřizována. Nebude-li možné dodržet dodací lhůtu, má zákazník právo na okamžité vrácení částky zpět na účet. Zboží je expedováno po připsání platby na náš účet u PayU (řádově hodiny od platby). Podporované banky: Komerční Banka (Mojeplatba), GE Money Bank, mBank, Fio banka, Raiffeisenbank (pouze eKonto), Sberbank.
V případě nejasností má provozovatel, případně jeho odpovědný zástupce, právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.
Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. Dodání zboží a zobrazený termín dostupnosti na detailu každého produktu, je určen pro dodání zboží v pracovních dnech. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2–4 pracovních dnů. V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou emailu.
Cena za přepravu kurýrní službou GEIS/PPL/DPD/TT i Českou poštou je 100,– Kč za jeden kus zboží z objednávky (např. při objednávce 4ks pneumatik Vám bude účtováno dopravné 400,– Kč, při objednávce 4 kusů [2 sad]sněhových řetězů je dopravné 200,– Kč).
Pokud je zvolena služba Kompletace, neplatí se zvlášť za pneu a disk, ale za celý komplet dohromady (např. při kopletaci 4 disků a 4 pneumatik činí dopravné 400,– Kč).
Námi dodávané zboží je vždy pečlivě baleno tak, aby nedocházelo k poškození při přepravě. Balné je ZDARMA.
Je-li součástí objednávky příslušenství (např. bezpečnostní šrouby, pneuměřič ad.), za toto příslušenství se dopravné neúčtuje a to v případě, že jsou součástí objednávky alespoň dvě pneumatiky, lité nebo plechové disky (min. dvě položky s placenou dopravou).
Nabízíme pro zákazníky osobní odběr, pro který bylo zřízeno výdejní místo na adrese: E-pneumatiky.cz, Družstevní 84/15, Ostopovice, 664 49.
Zboží doručujeme do výdejního místa na základě zákaznické objednávky dle termínu dodání zobrazeného na detailu každého produktu.
Zprostředkování osobního odběru na výdejním místě je zpoplatněno částkou 100 Kč za jeden ks zboží z objednávky (např. při objednávce 4ks pneumatik Vám bude účtováno dopravné 400,– Kč).
Při koupi litých disků je zákázníkovi dodáno příslušenství (šrouby, centrovací kroužky) a to za cenu 50,– Kč za 1 ks položky objednávky (např. při koupi 4 kusů litých disků je cena příslušenství 200,– Kč).
Provozovatel příslušenství nedodává pouze v případě objednávky přesně vrtaných disků(zde se používá originální příslušenství), nebo při dodání bezpečnostních šroubů.
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při přejímce nekontroluje obsah zásilky a nevyžaduje si účast osádky vozidla. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci (dopravní službě GEIS/PPL/DPD/TT/České poště), který je povinen sepsat zápis o škodě. Příjemce zásilky je povinen překontrolovat nepoškozenost obsahu zásilky a případné závady hlásit přepravci (dopravní službě PPL – tel. 844 775 775 /DPD – tel. 841 700 700) nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky nebo v případě ostatních přepravců (dopravní služba GEIS/TOPTRANS/Česká pošta) našemu zákaznickému servisu e-pneumatiky.cz na čísle 547 425 320.
Provozovatel má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění smlouvy nemožné. K těmto případům může dojít zejména z důvodu vyprodání zboží, které je předmětem smlouvy, dále pak v případech kdy zákazník není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy, nebo odmítne-li převzít objednané zboží. Provozovatel si dále vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě zjevné chyby v ceně za předmět smlouvy.
Ve všech těchto případech je zákazník o této skutečnosti obratem telefonicky nebo písemně informován. V případě že zákazník již uhradil platbu za předmět smlouvy, bude mu prodávajícím bez prodlení vrácena zpět na účet.
Zákazník může stornovat objednávku nebo její části, a to prostřednictvím uvedených kontaktů e-shopu. Objednávka se považuje za stornovanou v okamžiku přijetí storna pracovníkem e-shopu. O stornování objednávky je zákazník vždy obratem informován.
Uplatnění reklamace (tedy odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku) je možné provést na adrese provozovny prodejce:
Záruční lhůta na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu je min. 2 roky. U vybraných produktů je nabízena záruční doba nadstandardní. Informace o konkrétní záruce je uvedena na stránce samotného produktu. Uplatnění reklamace je podmíněno průkazností nákupu reklamovaného zboží v e-shopu. Průkazním dokladem o nákupu je daňový doklad – faktura (postačí i kopie).
Shoda s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku stanovuje
především, že „prodávající odpovídá kupujícímu za to, že
prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou,
zejména, že je bez vad.“ Prodávaná věc dále musí plnit vlastnosti
uvedené v odst. 2 tohoto paragrafu obč. z. „V případě, že věc při
převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor
s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající
bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího
kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo
její opravou.“ „Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti
měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již
při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se
neprokáže opak.“
Citace přavzaty bez úprav z § 616 občanského zákoníku.
Dle domluvy může být zákazníkovi oproti 100% záloze poskytnuta okamžitá náhrada, což však nemůže být považováno za uznání oprávněnosti reklamace. Zákazník se převzetím této náhrady zavazuje, že v případě zamítnutí reklamace uhradí prodejní cenu, uvedenou na e-shopu, platnou ke dni vzniku reklamace (tato cena bude započtena s uhrazenou zálohou). Bude-li reklamace uznána v plném rozsahu, zákazníkovi bude záloha neprodleně vrácena. V případě uznání částečného plnění reklamace (např. v případě z části opotřebené pneumatiky) se zákazník převzetím zavazuje k uhrazení rozdílu prodejní ceny, uvedené na e-shopu, platné ke dni vzniku reklamace a uznané částky reklamace (tato cena bude započtena s uhrazenou zálohou a přeplatek bude vrácen zákazníkovi).
Kupující (spotřebitel) má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.
V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu a to nejpozději do 10 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
Prodávající je oprávněn ve lhůtě deseti (10) dnů provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu (včetně přepravních nákladů) kupujícímu nejpozději do třiceti (30) dnů a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vracení zboží kupujícím.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Internetový obchod e-pneumatiky.cz si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše adresní a identifikační údaje včetně kontaktů mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu e-pneumatiky.cz a to pouze pro účely statistického zpracování, přímé komunikace se zákazníkem, případně zasílání obchodních sdělení a nabídek internetového obchodu e-pneumatiky.cz.
V rámci monitoringu spokojenosti zákazníků může provozovatel e-pneumatiky.cz předat mailovou adresu zákazníka provozovateli Heureka.cz. Heureka může zaslat dotazník spokojenosti zákazníka s e-pneumatiky.cz. Žádné jiné maily nemůže Heureka.cz rozesílat ani poskytnout mailovou adresu třetí straně.
V rámci realizace objednávky jsou dílčí údaje poskytovány partnerům, kteří jsou přímými dodavateli zboží, přepravním společnostem a zpracovateli online plateb.
Zaškrtnutím souhlasu s nákupním řádem, souhlasí subjekt s používáním jeho osobních údajů ve výše popsaném rozsahu.
Zákazník nakupující prostřednictvím e-shopu má nárok na bezplatné odevzdání použitých pneumatik v množství odpovídajícím počtu jím zakoupených pneumatik. Sběrné místo se nachází v provozovně. Odběr je možný po předchozí telefonické dohodě buď osobně, nebo zasláním na adresu provozovny.
** Pokud máte v jakémkoli aspektu našeho provozního řádu nejasnosti, pochybnosti, či Vám některá jeho část nevyhovuje, kontaktujte nás. Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc v zájmu jeho spokojenosti!